Tuesday, November 19, 2013

Birthday Candy Winners



Tja das dus best een beetje slordig....
Ik had bedacht op mijn verjaardag om nog even een paar dagen te wachten op kaarten waarvan ik wist dat ze onderweg waren.
Vervolgens ben ik gewoon vergeten om de winnaars bekend te maken....sorry daarvoor, ik vond het super leuk om de kaarten te ontvangen! Echt heel tof dat je dan een paar dagen van te voren de eerste krijgt en dan bijna iedere dag nog één. Echt een feestje om de brievenbus te openen....is weer eens wat anders dan de knikkende knieeën omdat ik bang ben voor weer een rekening ;-)
Maar goed nu door naar de winnaars ;-)

Ik had bedacht maar gewoon random.org een keus te laten maken, wel zo eerlijk en ik vind kiezen wel heel lastig!

Dus alle kaarten hebben een nummer gekregen en daar kwamen de volgende nummers/ namen uitgerold
...............................................
........................................
........................................
...........................................
3 & 5

En op de foto is te zien dat dat de kaarten van Cindy en Inge zijn.
Gefeliciteerd!
Cindy heeft daarmee een waardebon gewonnen voor Sherri Baldys Etsy winkel en Inge een bon voor het Creatiefhandje :D

Als jullie me allebei even een mailtje sturen via het contactformulier laat ik je weten hoe je je prijsje kan ontvangen :)



1 comment:

  1. gefeliciteerd, dames! en cindy, dank je wel voor deze kans. ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
    en inderdaad is het zo leuk om kaarten te ontvangen.
    groetjes

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!