Tuesday, November 12, 2013

Christmas Lantern Treat Box





En daar is ze alweer ;-)
Nu met iets wat ik zelf echt super leuk vond om te maken maar waar dan wel weer uuuuuren werk in zit ;-).
Ik kwam op het idee door 2 challenges. Bij Time for Magnolia vragen ze je een nieuwe magnolia stempel te gebruiken en 1 van minstens een jaar oud, super leuk! Dan vragen ze bij de Dutch Magnolia Lovers, Lichtjes en lampjes als thema. 

And there she is....again;-)
This time with something I really enjoyed to make. 
It took my a couple of hours but then again it turned out quite nice ;-)
I got the idea of making a lantern because of 2 challenges, first the 'something old, something new' challenge at Time for Magnolia, second the Lights Challenge over at Dutch Magnolia Lovers. 


Ik dacht dus gelijk aan een lantaarn! Ik vind het zo leuk om andere dingen uit te proberen nu ik m'n Silhouette Cameo heb en het is een eitje als je het patroon eenmaal in de software hebt staan (lees: na uuuuuren gepruts heb ik het patroon nu als .studio bestand, dus mocht je een silhouette hebben of .studio software gebruiken, mail me gerust ;-)). 

I really enjoy trying new things since I've got my Cameo. It's really a piece of cake once you've got the template all set in the studio software (I mean that it took me hours and hours of frustration before I finally got everything in the .studio software...it had something to do with inches and centimeters  that's all I'm saying for now ;-) please feel free to contact me for the .studio file ;-)).



Ik heb het orginele patroon van Norma geleend, je vind het hier. Ik heb er zelf wat dingetjes aan aangepast. Zo heb ik geen chipboard gebruikt en een ringetje aan de bovenkant toegevoegd.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

The original pattern is made by Norma, you can find it here. I added and removed somethings, like the chipboard pieces or the little handle on the top.
I can't wait to here what you think!


I'd like to enter the following challenges:

Have a great day, happy crafting :D!
Een hele fijne dag allemaal, knutselse :D!


16 comments:

  1. wat een schitterende lantaarn heb je gemaakt Cindy SUPERRrrrr mooi gedaan.
    Fijne avond......liefs ghea ♥

    ReplyDelete
  2. Wat een schatje. En bedankt voor het delen van de link. Ik wil er ook eentje proberen te maken.
    liefs Fenneke

    ReplyDelete
  3. Dat heb je heel erg mooi gemaakt, dat zijn al die uren wel waard,
    ziet er geweldig uit !
    Liefs van Erica ☼

    ReplyDelete
  4. Looking very nice and love the colour combo.xx

    ReplyDelete
  5. This is so adorable!! Thank you so much for playing along at CCCB!!

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie creatie zeg! Heel origineel en mooi uitgevoerd! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  7. Absolutely gorgeous. Thanks for playing with us at S&C with Magnolia this week x

    ReplyDelete
  8. What a fabulous work of pretty art !!

    ReplyDelete
  9. This is so pretty wonderful!!! Love the idea!! The design is incredibly beautiful, along with your colored image. Thank you for sharing your creation with us at Sentimental Sundays.

    ReplyDelete
  10. Love this!
    Thank you for joining us at Sentimental Sundays & Good Luck!
    Hugs
    Tracey
    xx

    ReplyDelete
  11. Wat een superleuk project!! Erg mooi gemaakt weer. Dank je dat je gezellig met ons meedeed bij City Crafter :) Liefs, Wendy

    ReplyDelete
  12. So beautiful! Thanks for joining us at Magnolia-licious, hugs, Jane x

    ReplyDelete
  13. Wonderful Creation! I love all of the details and your beautiful coloring. Thank you for playing along with the Stamp and Create with Magnolia "Anything but a card" challenge. We have another challenge for you today: Winter Gifts. We hope you will play along again soon.
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    Stamp and Create with Magnolia Challenges

    ReplyDelete
  14. Wat een schattige lantaarn en dan dat lied erbij Let is Snow, geweldig allemaal. Bedankt voor je deelname bij DML deze keer. Groetjes, Jeanet

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!