Thursday, November 19, 2015

Guess who's back? Cins is back ;-)



Wow 
Gewoon Wow
Niet zomaar Wow
Maar echt Wow
Ik ben weer begonnen met freubelen. 
Dan toch echt dit keer?
Wel afgesproken met mezelf dat ik me niet weer in allerlei DT's meng. Dat zorgde ervoor dat ik juist stopte. 
Niet van de één op de andere dag hoor, of heel bewust...ik was gewoon ineens niet meer aan het knutselen. Zodra hobby's een verplichting worden, wordt het tijd voor een nieuwe hobby denk ik. En dat is 1,5 jaar geleden gebeurt. 
Maar nu weer terug dus, dan toch echt ;-)

Wow
Not just Wow
But a real Wow
I started crafting again. 
And I think it's for real this time. 
I've made a promise to myself not to get involved in those DT's again. 
Simply because I can't seem to hold on to a hobby when it's becoming a obligation.
But I'm back...maybe even for a while ;-)



Om er gelijk maar lekker in te komen de afgelopen dagen bezig geweest met deze Explosie Box / Explosion Box. M'n Silhouette en ik zijn weer beste vrienden nu ;-)
Ik kleurde hiervoor maar liefst 4 Tilda's van verschillende collecties, met Distress Markers. Gelukkig zijn die niet uit gaan drogen!

To get things fired up again, I made this Explosion Card. Me and my silhouette are BFF's again ;-).
I colored 4 Tildas from several collections. I used my Distress Markers. I'm glad they didn't get dried up!




Of course I'd still like to enter some challenges ;-): 







Let me know if you think I still need to find Mojo or that I'm back better then ever :p lol







19 comments:

  1. Your box is gorgeous, delightful colors and the new Tildas looks great. Thank you for joining us at Magnolia-licious. Hugs Kelly

    ReplyDelete
  2. Oh my this is gorgeous Cindy...I love the colours and well I have to say I LOVE explosion boxes!! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia...good luck!
    Take care,
    Beth

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een schitterende creatie Cindy!! Super mooi gemaakt, ik ben er helemaal weg van en het is een geweldige terugkomst in blogland! Het knutselen moet inderdaad een hobby blijven en geen moeten.
    groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  4. Vergeet ik in mijn reactie je te bedanken voor je deelname bij ATSC. :) Marlies

    ReplyDelete
  5. wow! echt prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    ReplyDelete
  6. Wat een super mooie doos heb je gemaakt! Knap gedaan!
    Bedankt voor je deelname aan Time for Magnolia Challenge!

    Groetjes,
    Wendy

    ReplyDelete
  7. Stunning! Thanks for joining at Marvelous Magnolia: Anything Goes Christmas
    Hugs
    Dewi

    ReplyDelete
  8. Fijn dat je er weer bent en dan ook nog eens met zo'n
    geweldige creatie, schitterend gewoon ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-kerst}

    ReplyDelete
  9. What a beautiful and love-filled project!

    ReplyDelete
  10. Je bent het in ieder geval nog niet verleerd. Wat een prachtige creatie.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    ReplyDelete
  11. Ze is terug....en hoe. Ook goeiemorgen zeg....je hebt gelijk maar even uitgepakt. Schitterend! Helemaal geweldig en leuk dat je meedoet aan de challenge bij Marvelous Magnolia.
    xxx Plony

    ReplyDelete
  12. This is fabulous, Cindy. I love explosion boxes. I can tell you put a lot of love and creativity into this. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    ReplyDelete
  13. Gorgeous project. Thank you for joining us at All About Magnolia.

    Evie - DT member

    ReplyDelete
  14. Wow!!! Totally stunning project full of festive cheer and crafting loveliness.
    Thanks for joining us at Simply Magnolia. Good luck xx

    ReplyDelete
  15. very nice!! thanks for joining us at Paradise of Magnolia........

    ReplyDelete
  16. Jeej wat leuk!! Je hebt het toch weer opgepakt!! Ik snap je wel het moet wel een hobby blijven en geen verplichting! Leuk hoor meid! Nu ga ik toch weer vaker op je blog kijken of er nogmeer mooie creaties komen!!

    Heel veel knutsel plezier in elk geval!

    Xxx rosa

    ReplyDelete
  17. Jeej wat leuk!! Je hebt het toch weer opgepakt!! Ik snap je wel het moet wel een hobby blijven en geen verplichting! Leuk hoor meid! Nu ga ik toch weer vaker op je blog kijken of er nogmeer mooie creaties komen!!

    Heel veel knutsel plezier in elk geval!

    Xxx rosa

    ReplyDelete
  18. Hi Cindy,
    Wow this is an awesome explosion box! So many pretty details and a lot of colouring; it's obvious that a lot of TLC has gone into this project, but the end result is stunning and made it all worth it! Thanks for playing Christmas Tic-Tac-Toe with LLC.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    ReplyDelete
  19. Welcome back, this image is so beautiful I LOVE IT
    Hugs Ghea

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!