Tuesday, April 4, 2017

GDT Deep Ocean Challenge Blog



For someone who doesn't really cares about Easter I did quite an okay job on my GDT assignment for Deep Ocean Challenge blog, if I may say so myself lol ;)
Today a new bi-weekly challenge starts and the theme, yes of course, is Easter. So I thought if need to be an Easter themed project I might as well do it all the way then, so I made an Easter basket in the shape of an Easter egg ;).

Voor iemand die helemaal niets met Pasen heeft ben ik er best in geslaagd iets leuks te maken voor mij GDT opdracht bij Deep Ocean Challenge blog, al zeg ik het zelf ;).
Vandaag start daar een nieuwe challenge, met als thema, je raad het al, Pasen. 
Dus ik dacht, als het dan toch Pasen moeten zijn, dan er maar volledig helemaal voor gaan, dus ik heb een Paasmandje gemaakt in de vorm van een Paasei ;). 


The image is by Lili of the Valley (check it out here), colored with Distress ink and it fits the theme just perfect. I added some Stickles and didn't add a lot more. 

Dit super lieve plaatje is van Lili of the Valley (je koopt 'm hier), gekleurd met Distress inkt en past natuurlijk perfect bij het thema. Ik heb wat Stickles op het ei gedaan en verder het vrij simpel gehouden.


The flowers are bought at I am Roses and I thought the bow would be the perfect finishing touch. 
The basket is a design bu Lori Whitlock and cut out with my Silhouette Cameo.

De bloemen komen weer van I am Roses en ik vond dat de strik het hele plaatje goed afmaakte. Het mandje zelf is een ontwerp van Lori Whitlock wat ik heb uitgesneden met mijn silhouette. 


The butterflies are made using a Joy! crafts die and the flower is also a metal die. The rest of the shapes were cut out using the Silhouette.

De vlinder zijn gemaakt met een Joy! mal en ook de bloem is een metalen mal. De rest heb ik uitgesneden met mijn Silhouette.


I'd like to enter the following challenges:

Ribbon Girl Card Challenge (15-3)
Scrapplezier Foto Inspiratie (22-4)
Card and Scrap Inspiratie blog Voorjaar / Pasen (30-4)
Anma Creatief  Voorjaar / Lente / Pasen (1-5)
Crea Chicky's Voorjaar (1-5)





8 comments:

  1. Wat een schatje!!! groetjes Joanne

    ReplyDelete
  2. Wat een pracht-crea!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
    Jolanda
    (DT lid)

    ReplyDelete
  3. You did a fab job Cin, I love your Easter project <3. Thank you so much for being our Guest Designer for this round at Deep Ocean Challenges.
    Hugs, Karina

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie creatie zeg wow dat zal je huis lekker opvrolijken bedankt voor t meedoen met challenge #4 vlinders op Craft Addiction challenge blog en heel veel succes groetjes Amy

    ReplyDelete
  5. Wat supermooi!! Cindy :-D Daar word je toch helemaal vrolijk van!
    Lieve zachte kleurtjes gebruikt.
    Liefs, Frouwkje

    ReplyDelete
  6. Prachtig Cin. Wat een supermooie paascreatie. Groeten Trijntje

    ReplyDelete
  7. Wow! This is so beautiful! Thanks for joining us at The Ribbon Girl, hugs, Jane x

    ReplyDelete
  8. Prachtige uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!