Saturday, June 17, 2017

Magnolia Lollipop Card


Every now and then I come across card designs that I just need to try myself. 
This happend when I recently saw all those super adorable lollipop cards. 
I decided to make one myself. And as I finished it...I came to realize I didn't had any straws :p
So I ran to store found these cute white/gold straws and although it's a coincidence the colors even match ;)

Soms kom je van die leuke kaart ideeën tegen dat je ze wel zelf móet uitproberen. 
Zo dus ook bij die super leuke Lolly kaarten nadat ik ze de laatste steeds vaker op internet tegenkwam. 
Dus ik besloot er zelf één te maken en terwijl ik 'm bijna af had bedacht ik me ineens dat ik helemaal geen rietjes in huis heb. 
Dus ik naar de dichtstbijzijnde Hema, waar ik deze leuke goud/witte rietjes vond. En toeval of niet, de kleuren matchen nog ook ;).


Oh and did I already tell you I have a strange and quite worrying addiction to shaker cards? ;)
Couldn't resist the urge and needed to make one again.
I bought all these super cute pastel colored sequins and I just need to make cards with them :p.

Oh en had ik al verteld dat ik een bizarre en zorgwekkende verslaving aan shaker cards heb? ;)
Kon de verleiding niet weerstaan en moest er gewoon één maken.
Ik heb allerlei super leuke pastel gekleurde pailletjes gekocht en ik kan niet anders dan er kaarten mee maken :p.


I enjoy making Foamiran flowers so much and I spend some time finding the right colors to match what I had in mind. 
I've made a new tutorial on how you make these cute tiny flowers, the perfect size for cardmakers.

Ik ben weer heerlijk bezig geweest met het maken van Foamiran bloemen en heb echt even tijd nodig gehad voor ik de juiste kleuren had gevonden bij wat ik verder in gedachten had. 
Ik heb trouwens ook weer een nieuwe video gemaakt over hoe je dit soort kleine bloemen maakt, met de perfecte maat voor kaarten makers.




The card has 'summer' written all over it, so I used this cute Bikini Tilda from the 2013 Sea Breeze Collection. Because of the quote I had in mind she actually needed to wear flip-flops but I don't own a Magnolia stamp of Tilda wearing flip-flops ;)

Deze kaart schreeuwt natuurlijk Zomer dus heb ik deze schattig Bikini Tilda gebruikt uit de 2013 Sea Breeze collectie. Omdat ik deze tekst al had bedacht wilde ik eigenlijk een Tilda met slippers, maar die heb ik niet in mijn collectie stempels zitten ;).


I also used some Ribbon Girl goodies, of course ;). These Pearl Rhinestone gems are to die for! They come in all kinds of colors and I love love love them :D. 
I want to use them on my Foamiran flowers to but these are a bit to big :p.
A list of  used products can be found below this post.

Ik heb natuurlijk ook weer allerlei producten van The Ribbon Girl gebruikt en deze mooie stenen zijn echt geweldig. Ze zijn er in allerlei kleuren en ik vind ze echt super!
Ik wil ze hele graag op mijn Foamiran bloemen gebruiken, maar ze zijn eigenlijk net te groot.
Je vind onderaan deze post een lijstje met alle Ribbon Girl goodies die ik heb gebruikt.


I'd like to join the following challenges:
Vintage (21-6)
Summer 
Flowers (25-6)
Anything Goes option String/Twine or Ribbon (1-7)
Bloemen, Bloemen en nog eens Bloemen (1-7)
Anything Goes (2-7)
Anything Goes (5-7)
Anything Goes (5-7)
Anything Goes (15-7)

Thanks and have a great day :)!
Bedankt en nog een heerlijke dag vandaag :)!






7 comments:

  1. Oh that's so pretty! Lovely delicate colours, sweet image and an amazing design.
    Thank you for playing along with us at Fab N Funky!
    Chris
    x

    ReplyDelete
  2. Fabulous lollipop card, beautiful colours and sweet image, great design, thanks for sharing at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    ReplyDelete
  3. Het is een prachtige lollipop-/shakercard geworden Cindy. Een plaatje en je foam bloemen zijn heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  4. So beuatiful card! Amazing! Thanks for joining us at Hanna& Friends
    hugs Line

    ReplyDelete
  5. Wow!! a beautiful lollipop card with amazing details and such pretty flowers. Thank you for sharing with us over at All About Magnolia challenge. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    ReplyDelete
  6. Een prachtige kaart in mooie zachte blauw tinten en mooie details. De bloemen zien er ook erg mooi uit. Een heel mooi geheel! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  7. Wauw geweldige creatie. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!