Lili of the Valley Christmas Window Card



Hi everyone :)
Have you seen the new stamps by Lili of the Valley? They released a whole bunch of new Christmas images and they are gorgeous! They are available is rubber and also as digital image.
This time I've used 'Santa Snoozing' which is a adorable image and I had great fun coloring it :).
I've used distress ink pads and markers and made a 'window card'.


Hoi allemaal :) 
Hebben jullie de nieuwe stempels van Lili of the Valley al gezien? Ze hebben een heleboel nieuwe kerst stempels uitgebracht en ze zijn echt super! 
Je kunt zowel krijgen in rubber als digi, dus ideaal als je gelijk aan de slag wilt ;).
Dit keer heb ik 'Santa Snoozing' gebruikt, een super schattige stempel en ik vond het erg leuk om hem in te kleuren. Hiervoor heb ik Distress inkt gebruikt en het eindresultaat is een 'window card'.


Oh how I love to use Acetate :D. I added some 3D snow paste to make the window look a bit more realistic. Below you can find two videos, one coloring the image, the other one making the card. And please feel free to subscribe to my YouTube channel if you'd like :). Just click on the video title and it'll bring you straight to my channel :).






Oh wat hou ik toch van Mica :D. Ik heb gebruik gemaakt van 3d sneeuw pasta om het raam er wat realistischer uit te laten zien. Hierboven vind je twee videos, één van het kleuren en de ander van de kaart. En abbonneer je vooral even op mijn YouTube kanaal als je dit wilt :). Hiervoor klik je even op de titel van de video, deze brengt je dan gelijk naar mijn kanaal :).

Have a great day!


2 comments:

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!

Template by Cindy Wille - Special thanks to Fanette Design. Powered by Blogger.